Tiltakene som p.t er gjennomført av Rejlers Norge er følgende:
- Vi har innstilt all reisevirksomhet utenlands/innenlands i regi av Rejlers Norge.
- Våre ansatte benytter nå hjemmekontor i utstrakt grad. I den forbindelse sikrer vi at IT sikkerhet og annet ivaretas på samme måte som på våre kontorer
- Alle våre møter med kunder, leverandører og eksterne omgivelser skal nå primært gjennomføres som digitale møter – med mindre, det i samråd med kunden, er nødvendig med fysiske møter.
- Ingen eksterne har tilgang til våre lokaler.
- Vi har identifisert erstattere / vikarer for ledelse og nøkkelpersoner og overfører kompetanse til disse slik at vår kapasitet kan opprettholdes hvis nøkkelpersoner skulle bli utilgjengelige for oss.
- Vi gjennomfører risikovurderinger på kundenivå for å identifisere enkeltfaktorer i driften spesifikt viktig for hver enkelt kunde. I denne forbindelse ønsker vi at våre kunder holder oss løpende orientert om tiltak som vurderes på kundenivå.
I tillegg følger vi myndighetspålagte karantenekrav til ansatte som har vært på reise samt alle andre råd og retningslinjer fra nasjonale helsemyndigheter.
Våre kanaler for support & bistand ovenfor kunder fungerer som normalt. I tillegg vil alle våre kunder bli utstyrt med direkte kontaktinformasjon til kundekontakt hos oss.
Tiltakene gjelder med umiddelbar virkning og så lenge situasjonen krever det.