ModernWorkplace

Gode løsninger for samhandling skaper konkurransekraft

Deling gir konkurransefortrinn

Effektiv deling av bedriftens informasjonskilder er en forutsetning for å skape gode konkurransefortrinn. Dine kollegaer trenger tilgang på informasjon for å kunne yte maksimalt – men det handler om mer enn det. Gode konkurransefortrinn krever også engasjement, motivasjon og gode verktøy for sosial kommunikasjon internt i bedriften. At det fungerer på alle enheter og uavhengig av sted er en selvfølge.

Valo FEST

Hør hva ledere og endringsskapere innen innovasjon og teknologi har å si om å skape gode medarbeideropplevelser og digitale arbeidsplasser på Valo FEST.

Agendaen består av både Solution Track og Experience Track, og her kan alle finne noe som passer. Få inspiration til nye måter å jobbe på og hvilke trender som gjelder for tiden fremover.

Les mer og registerer deg her

Valo Intranett

Prisvinnende ‘ready-made’ intranett hvor man raskt kan sette opp en enkel eller omfattende løsning på toppen av Microsofts skytjeneste. Valo Intranett er en skandinavisk løsning som raskt har blitt tilgjengelig globalt og har en økende utbredelse og vi er stolte av å kunne levere Valo Intranett til nye og eksisterende kunder som en viktig komponent i våre kunders sky-strategi.

Les mer om Valo intranett

Teams

Microsoft Teams har i utfordrende tider vist seg å være et svært produktivt og robust samhandlingsverktøy. I tillegg til å inneholde videomøter, samtaler/chat og fildeling finnes også Live Event med støtte for flere tusen deltakere. Teams kan i praksis også brukes som en plattform for å skreddersy firmaets unike behov ved å knytte inn andre verktøy i skyplattformen fra Microsoft – alt med fokus på mobilitet.

Se hvordan vi har løst samhandling internt i Rejlers Norge under Covid19

Den siste tiden har vært en krevende tid for mange. Effektiv deling av bedriftens informasjonskilder, samhandling og digitale muligheter for å skape engasjement og motivasjon har vært kritisk.

Her kan du lese en rekke artikler om hvordan vi har håndtert situasjonen, og hvordan vi kan hjelpe deg med å forbli 100% operativ.

Les mer om 100% operativ

Kontaktperson