– Jeg digger Rejlers’ visjon om å være «Home of the learning minds», men det jeg liker enda bedre er at de faktisk gir det innhold. Mange selskaper er redde for å investere for mye i unge ansatte, av frykt for at de går videre når de har blitt skikkelig gode. Ofte er det tvert om. Et meningsfylt jobbliv og spennende utviklingsmuligheter skaper lojalitet, sier Amund Fjeldstad i Fjeldstad&Partners.
God start på arbeidslivet
HR-konsulent Emilie Aubert i Rejlers mener at det nye samarbeidet og plattformen YONG er en perfekt match for Rejlers.
– Som ung nyansatt opplever jeg selv hvordan Rejlers ønsker å gi meg en god start på arbeidslivet. Med YONG får unge nyansatte, som meg, tilgang til en plattform med gode råd og verktøy og tips og triks for å ta ut vårt fulle potensiale. Det er utrolig spennende, sier Emilie Aubert.
Fjeldstad&Partners har så stor tro på arbeidet med ung karriereutvikling at de har etablert en egen plattform og et eget selskap, under navnet YONG.

GOD STEMNING: Rune Steig, Jørgen Aas Johnsen, Lars Johansen, Jens Fredrik Lunde og Torjus Ramm Settendal klare for foredrag og standup.
Meningsfylte arbeidsdager
I tillegg til webinarer, videosnutter og andre verktøy som ligger tilgjengelig i plattformen, holder de jevnlige samlinger og workshops.
– Tidligere i år ga jeg ut boken Karriereboka, for unge arbeidstakere mellom 20 og 34 år. Før jeg skrev boka intervjuet jeg unge mennesker over hele verden, fra Canada til India, for å høre hva de tenker på, bekymrer seg over og ser etter i sin karriere. Det avslørte et stort behov for hjelp til å navigere i arbeidslivet, sier Amund Fjeldstad.
– Jeg har fått utrolig mye ansvar fra første dag her i Rejlers. Det handler om gjensidig læring. Jeg har mye å lære av Rejlers, men det er også mye Rejlers kan lære av meg. Som hvordan vi unge tenker, og hvor og hvordan de kan nå oss med informasjon. Jeg gleder meg til å lære og utvikle meg mer, sier Emilie Aubert engasjert.
Inspirert? Les mer om YONG her!